навчальний курс (2 години):
Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей в навчанні математики
автор: Васильєва Дарина Володимирівна
Напрям:
Логіка, математика
Огляд:
Сучасний учитель має бути не лише одним з джерел знань, а й менеджером освітнього процесу. Він повинен навчити учня здобувати знання, застосовувати їх на практиці, а також працювати над тим, що визначені у державному стандарті освітні компетентності стали надбанням кожного учня, основою для формування його особистісних переконань.
У кожного вчителя математики, науково-педагогічного працівника математичної галузі є можливість реалізувати наскрізні лінії ключових компетентностей під час навчання математики учнів 5 – 9 класів. Це допоможе інтегрувати знання з різних предметів та сприятиме самостійному розв’язуванню задач учнями для набуття досвіду застосування математичних знань на практиці і перенесення їх в нові ситуації.
Уміння:
1. Розв’язувати різні види аксіологічних задач.
2. Обирати ефективні стратегії навчання щодо реалізації соціально значимих наскрізних змістових ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
3. Розвинути професійні компетентності: професійно-педагогічні, соціально-громадянські, загальнокультурні, мовно-комунікативні, психологічно-фасилітативні, підприємницькі та інформаційно-цифрові.
4. Практичні поради та конкретні приклади.
Навички:
1. Створювати завдання певної тематики, які б відповідали тій чи іншій із наскрізних ліній.
2. Планувати навчальний процес таким чином, щоб його пронизували «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
|