навчальний курс (2 години):
Як упровадити особистісно-орієнтовану модель освіти на уроках
«Я досліджую світ»
автор: Гущина Наталія Іванівна
Напрям:
початкова освіта, практичні прийоми
Мета:
поділитися ефективними інструментами для упровадження особистісно-орієнтованої моделі освіти на уроках «Я досліджую світ».
Зміст:
1. Що таке особистісно-орієнтована модель освіти та як її реалізувати на уроках «Я досліджую світ»?
2. Чому дитиноцентризм є актуальним для нової української школи?
3. Як зробити уроки «Я досліджую світ» цікавими та ефективними для кожного учня класу? Практичні поради та конкретні приклади.
Учасники дізнаються:
- як відмовитись від орієнтації освітнього процесу на середнього школяра
і обов’язково врахувати інтереси кожної дитини;
- чому важливо вчити учнів здійснювати інформаційні процеси
(отримувати інформацію, опрацьовувати, оцінювати, систематизувати, аналізувати тощо);
- вчити працювати спільно, проводити рефлексію;
- навчаться конструювати освітній процес на засадах дитиноцентризму;
забезпечувати практичну спрямованість навчальної діяльності, взаємозв’язок особистого розвитку дитини з її практичним досвідом;
- розвинуть професійні компетентності та ціннісне ставлення до ідей дитиноцентризму.
|